Search This Blog

Sunday, December 4, 2011

#17 Cults-Cults

Μου έχει τύχει αρκετές φορές να ακούω ένα κομμάτι και να σπάω το κεφάλι μου να θυμηθώ σε ποιά κρυφή στιγμή της εφηβείας μου το είχα ξανακούσει, με ποιόν έρωτα το είχα λιώσει λιώνοντας, σε πιό κλαμπ (της Ίου?) είχα γίνει τύφλα χορέυοντάς το.
Και μετά αρχίζω να το ψάχνω για να ανακαλύψω ότι μόλις κυκλοφόρησε.
Και μετά ακούω όλο τον δίσκο για να ξαναναρωτηθώ περίπου τα ίδια και να μου δηλώσω δυνατά ότι αυτοί ( η μπάντα, το ντουέτο, η τύπισσα, ο τύπος) θα είναι μαζί μου για πολύ καιρό ακόμα.Μάλλον, δηλαδή.
Κάπως έτσι μου είχε συμβεί με το Back to Black κι ακόμα περισσότερο με το Time To Pretend, για να μην ταξιδέψω πιο πίσω στο χρόνο.
Τώρα και μετά απο αυτά γιατί άφησα στους CULTS μόνο αυτήν την ταπεινή θέση #17, ένας θεός μόνο το ξέρει αλλά μπορεί και να φταίει ότι γούσταρα να τους λιώσω σήμερα καθώς με τυφλώνει ο ήλιος κι ονειρεύομαι τον ανορθόγραφο ποιητή.
'You know what I mean',don't you?

#18 Suego Faults-Wolf Gang
#19 Go Tell Fire To The Mountain- WU  LYF
#20 Smoke Ring For My Halo- Kurt Vile


No comments:

Post a Comment