Search This Blog

Friday, December 20, 2013

#Blogovision2013 Στο 1 ο δίσκος που γράφει Ιστορία Μόνο Αύριο #ShareToHelp


Πιστεύω ότι η μουσική μπορεί να γίνει όπλο που ακόμα κι αν δεν μπορεί να αλλάξει τον κόσμο, μπορεί  να τον κάνει να χαμογελάει περισσότερο. Ή να ελπίζει. Ή και τα δύο.

Γι αυτό, κάθε μέρα μαζί με τον δίσκο ανέβαζα μία φωτογραφία που  είχα τραβήξει εγώ από όπου πήγαινα  κι εύρισκα άστεγους και πεινασμένους ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ. Σου έλεγα  που βρίσκονται.Αν ήθελες να πας να βοηθήσεις. Όταν δεν προλάβαινα δανειζόμουν  φωτογραφίες από άλλους, μου δάνεισε μία ο Χρήστος Κολοκυθάς.
Κυρίως όμως μου δάνεισε  η  Fosphotos που δέχτηκε να με βοηθήσει γεγονός για το οποίο τους ευχαριστώ πολύ.
Το project πήρε πολύ καλά λόγια από πολλούς από εσάς, αρκετά ''likes'' κι ελάχιστα 'share' από ελάχιστους από εσάς. Άρα μάλλον απότυχε. Ή ίσως και ψιλοπέτυχε γιατί το είδαν πολλοί. Εξαρτάται από πιά μεριά θα το δεί κανείς.
Νοιώθω καλύτερα από το να μην είχα κάνει τίποτα αλλά θα ένοιωθα ακόμα καλύτερα αν ήξερα ότι έστω και δέκα από εσάς την επόμενη φορά που θα πέσουν πάνω σε άστεγο ή πεινασμένο ΔΕΝ θα τους προσπεράσουν και θα αφήσουν κάτι έστω για ένα κουλούρι. Ή ένα καφέ. Ή ότι μπορεί ο καθένας κι όσο συχνά μπορεί.

H σημερινή και τελευταία φωτογραφία τραβήχτηκε στην Αθήνα τον Μάρτιο του 2013. Ανήκει στην Αγγελική Παναγιώτου και μου παραχωρήθηκε από την Fosphotos.

Στο νούμερο 1 μου έβαλα τον δίσκο για τον οποίο ξενύχτησα ένα ολόκληρο βράδυ προκειμένου να τον ακούσω αμέσως μόλις βγήκε online. Έναν από τους ελάχιστους δίσκους που αγόρασα σε φυσική μορφή φέτος, όχι απλά γιατί αυτό που άκουσα δεν πρόδωσε τους Μύθους που τον έγραψαν κι εμένα και τις στριφνές μεγάλες προσδοκίες μου αλλά γιατί η ταπεινή μου γνώμη θεωρεί ότι είναι ένα αριστουργηματικά γραμμένο έπος καλύτερο κι από τα προηγούμενά τους.

Το MBV έχει μπεί στο νοητό τσαρτ του κεφαλιού μου σαν ένα από τα πιό δραματικά άλμπουμ όλων των εποχών εκεί ψηλά μαζί με το Harvest, το Are You Experienced και το Highway 61 Revisited και είναι, ίσως, το μόνο που αποδεικνύει ότι η Ιστορία γράφεται Μόνο Αύριο.

Άκου ολόκληρο τον δίσκο με ένα κλικ πάνω στο εξώφυλλό του






No comments:

Post a Comment