Search This Blog

Thursday, December 19, 2013

#Blogovision2013 Στο 2 η γενιά που δανείζεται χρόνο #ShareToHelp



Κάθε μέρα μαζί με τον δίσκο ανεβάζω μία φωτογραφία που  έχω τραβήξει εγώ από όπου πηγαίνω και βρίσκω άστεγους και πεινασμένους ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ. Θα σου λέω και που βρίσκονται.Αν θες να πας να βοηθήσεις. 
Ή, αν δεν προλαβαίνω, θα δανείζομαι φωτογραφίες από άλλους, πχ εσένα.
Ή π.χ την  Fosphotos που δέχτηκε να με βοηθήσει γεγονός για το οποίο τους ευχαριστώ πολύ.
Μετά είναι στο χέρι σου να βοηθήσεις χρησιμοποιώντας το hashtag  #sharetohelp .Εσένα δεν σου κοστίζει τίποτα. Ούτε κι εμένα. Σε αυτούς όμως μπορεί να είναι ένα κουλούρι, ένας καφές, ένα χαμόγελο κι αν είναι τυχεροί και κάτι παραπάνω.
#ShareToHelp κι ευχαριστώ.
Γιατί η μουσική μπορεί να μην μπορεί να αλλάξει τον κόσμο, μπορεί όμως να τον κάνει να χαμογελάσει. Ή να ελπίσει. Ή και τα δύο. 

H φωτογραφία αυτ'η τραβήχτηκε στην Αθήνα τον Οκτώβριο του 2013. Ανήκει στον Φίλιππο Μεσσήνη και μου παραχωρήθηκε από την Fosphotos.

Μόνο στο #2,μόνο τα αγόρια μου και μόνο starved and stoned 






No comments:

Post a Comment