Search This Blog

Monday, December 9, 2013

#Blogovision2013 #ShareToHelp To 12 : Youth Lagoon - Wondrous Bughouse


Κάθε μέρα μαζί με τον δίσκο ανεβάζω μία φωτογραφία που  έχω τραβήξει εγώ από όπου πηγαίνω και βρίσκω άστεγους και πεινασμένους ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ. Θα σου λέω και που βρίσκονται.Αν θες να πας να βοηθήσεις. 
Ή, αν δεν προλαβαίνω, θα δανείζομαι φωτογραφίες από άλλους, πχ εσένα.
Ή π.χ την  Fosphotos που δέχτηκε να με βοηθήσει γεγονός για το οποίο τους ευχαριστώ πολύ.
Μετά είναι στο χέρι σου να βοηθήσεις χρησιμοποιώντας το hashtag  #sharetohelp .Εσένα δεν σου κοστίζει τίποτα. Ούτε κι εμένα. Σε αυτούς όμως μπορεί να είναι ένα κουλούρι, ένας καφές, ένα χαμόγελο κι αν είναι τυχεροί και κάτι παραπάνω.
#ShareToHelp κι ευχαριστώ.
Γιατί η μουσική μπορεί να μην μπορεί να αλλάξει τον κόσμο, μπορεί όμως να τον κάνει να χαμογελάσει. Ή να ελπίσει. Ή και τα δύο. 

H φωτογραφία για το #12 τραβήχτηκε σήμερα έξω από τον Σταθμό του Μετρό στο Μοναστηράκι στην έξοδο της Αθηνάς. Όση ώρα ήμουν εκεί προσπέρασαν αυτόν τον άνθρωπο άλλοι 6 άνθρωποι.
Την Τετάρτη θα χιονίζει παντού.Κι αυτός μάλλον θα παγώνει εκεί ακόμα.

Το Wondrous Bughouse είναι ένας ύπουλα σκοτεινός δίσκος που οι στίχοι του στοιχειώνουν το μυαλό σου παντρεύοντας το άρρωστο Shoegaze με την ονειρική Ψυχεδέλεια κι έχει στόχο την κατάδυσή σου στον κόσμο των Wearables.Έστω,την δική μου.

Στοίχειωσε κι εσύ μαζί μου διαβάζοντας εδώ>

Youth Lagoon - Wondrous Bughouse Album Lyrics
1.Through Mind and Back Lyrics
2.Raspberry Cane Lyrics
3.Third Dystopia Lyrics
4.Sleep Paralysis Lyrics
5.Dropla Lyrics
6.Pelican Man Lyrics
7.The Bath Lyrics
8.Attic Doctor Lyrics
9.Mute Lyrics
10.Daisyphobia Lyrics

Κι ακούγοντας εδώ>




#13 Fuck Buttons - Slow Focus
#14 Kid Cudi - Indicud
#15 Woodkid - The Golden Era
#16 Suuns - Images Du Futur
#17 Darkside - Psychic
#18 Vatican Shadow - Remember Your Black Day 
#19 Holden - The Inheritors
#20 Jagwar Ma - Howlin

No comments:

Post a Comment